بهتـــریـــن روزهـــای رویایــــــی
بهتـــریـــن روزهـــای رویایــــــی
بگذارکه درهاهمگی بسته بمانند،وقتیکه نگاهی نگران پشت دری نیست!

به نام تنها مونس شبهای تنهایی

دلم می خواست من باشمو تو با یک دنیای خالی.دوست داشتم تو باشی منو دو قلب پرحساس.اما نمیشه بدون تو دنیا برام ارزشی نداره.کاش خودم می مردم. اما مرگ لحظه های پراحساس زندگیمو نمی دیدم.خدایا چه سخته.تحملش چه سختهاما می دونم که اگه نشد باهم باشیم .اما قلبامون هنوز باهمه.من الان بیش از هر زمانی اون دلی که بهم دادی تو قلبم حس می کنم امشب اگه تنهام اگه نیستی باهم اشک بریزیم.اما ضربان قلبتو توی دلم احساس می کنم اگه هر شب از شوق بودن با تو خوابم نمی برد.امشب از درد جدایی و غم نبودنت نمی تونم بخوابم نیستی اما من حست می کنم.باهام حرف نمی زنی اما من صداتو می شنوم که تو دلت داری حرف میزنی.نمی بینمت اما با همه وجود تو ذهنمی الان به یاده لحظه آخر افتادم.لحظه آخر صدات لرزید.صدای منم لرزیدوقتی صدات قطع شد باور لحظه ها برام مشکل شد.تازه فهمیدم که دیگه هرگز این صدارو نمی شنوم.اشک ریختم.اما چیزی عوض نشدمن موندم با یک جاده بی انتها که از این به بعد کسی رو برای همراهی ندارم.چه دردناک بود اون لحظه.قدرت تحملشو نداشتم.اما چاره ای جز تحمل نداشتم زندگی با من چی کار کرد؟امشب چه طولانی شده.بغضمم نمیشکنه. امشب همه چیز عزاب آورشده.سکوت بغض خفه کننده فکر تو صدای ضربان قلبم تحمل نفس کشیدنم باور لحظه هام و نگه داشتن قلبی که تو به من دادی سخته.سخت تر از حد توانم.حست میکنم. با همه وجود حست می کنم.می دونم که الان داری به من فکر می کنی.می دونم. باور دارم با من نیستی اما من تورو با ذره ذره وجودم حس می کنم می دونم که تو هم منو حس می کنی دارم آهنگایی که با همه وجود به تو دادم گوش می دم.اون روز که اون آلبومو به تو دادم می دونستم که توی این شب که عزاب آور ترین شب زندگیمه تنها این آلبوم میتونه منو با آهنگاش باورکنه.برای همین به تو دادم. تا تو هم تو این شب بری سراغش.کاش تو هم الان گوش بدی و مثل من خودتو به احساس واقعی این آهنگا بسپاری یک بار بهت گفته بودم.الان بازم میگم.به تو ساده دل ندادم که بری ساده ز یادم. هر چقدر بیشترفکر می کنم کمتر می تونم باور کنم که دیگه باهم نیستیم چه پاک بود این احساسی که بین ما بود.چه ساده بودیم هردومون ما که توقع زیادی نداشتیم.فقط می خواستیم خودمونو فدای احساسی که برامون ارزش داشت بکنیم. اما نشد زندگی به ما مهلت ندادخدایا زندگی چه بی رحمه ما که توقع زیادی نداشتیم. فقط می خواستیم با هم باشیم.اما زندگی این حقو از ما گرفت.کاشبودی و می دیدی که بدون تو دلیلی برای ادامه ندارم ساعت ها از لحظه آخره با هم بودنمون گذشته.اما من انگار تو اون لحظه متوقف شدم دوست ندارم که از ذهنم بیرونش کنم خدایا چه سخته جدایی.هنوز به اندازه نصف روز از لحظه آخر نگذشته اما من طاقتم داره تموم میشه.چقدر دلم برات تنگ شده دلم بد جوری گرفته.اما این بار تو نیستی که برات از دل تنگیام بگم.ستاره دلتنگی های منم امشب تو آسمون گم شده.پیداش نمی کنم این شبم که به آخر نمیرسه خدایا این زجر تا کی می خواد ادامه داشته باشه؟چرا دیشب که با هم می خندیدیم زودگذشت؟ولی امشب که با هم نیستیم پایان نداره؟ می خوام از خدا بخواهم که به هر دومون کمک کنه.من دعا می کنم تو هم دستاتو بالا بگیر تا دعامون بر آورده بشه.می دونم که سخته اما بیا باور کنیم که برای ما بازگشت امکان نداره نمی دونم امشب تا کی می خواهد طول بکشه اما من تحمل می کنم.تو هم تحمل کن.میدونم که میگی سخته.می دونم که داری اشک میریزی و میگی نمیخوام اما اینم می دونی که ما مجبوریم که زیر بار غصه هامون تحمل کنیم .پس منم با تو اشک میریزم و سعی می کنم که با هر قطره اشکم هم باورمو بیشتر کنم و هم احساسمو دوستت دارم برای همیشه.می دونم که تو هم تا آخرین لحظه دوستم خواهی داشت می خوام برم .برمو از فردا با سکوت و دل شکستم یک زندگی بی دلیلو شروع کنم.میخوام برم و باهمه این چیزایی که اتفاق افتادباز خدارو شکر کنم.تو هم برو.برو تا کم کم بتونی باور کنی که همیشه هر چی تو زندگی دوست داشته باشی بهش نمیرسی دلم برات چه تنگه .دنیا دلش چه سنگه دنیا حسابی مارو دور خودش دوونده.صبرم زیاده اما عمری دیگه نمونده برام سخته.خیلی هم سخته اما باید بگم

خداحافظ زیباترین لحظه های زندگی من.خداحافظ خاطرات من

خداحافظ برای همیشه



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت17:24---30 مهر 1391
سلام وبت زیباوجالبه
اگه باتبادل لینک موافقی بیاوبم وبرام کامنت بزار.
موفق باشی عزیزم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, توسط F@teme
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.