بهتـــریـــن روزهـــای رویایــــــی
بهتـــریـــن روزهـــای رویایــــــی
بگذارکه درهاهمگی بسته بمانند،وقتیکه نگاهی نگران پشت دری نیست!

در کمبود عطر نفس های تو عجیب از دوریت دلتنگ و دلگیرم

بی حوصله ام و تنها با ورق زدن خاطراتت آرام میگیرم..

التماس عاشقانه ام را به پای دو رنگی ام ننویس

من قید خودم را هم میزنم,تو فقط با من باش...

 


 من شدم عاشق حرفات,دلمو دادم به رویات

همه روز وشب من شد,خوندن قصه چشمات

اما دیگه حرفای قشنگت,نداره رنگ محبت

دیگه چشمای سیاهت,به چشمهام نداره عادت..


 

اون وقتایی که هیچ چیزی داغ دلتو آروم نمیکنه حتی اشک

واقعا لازمه که همه احساست رو یه جا بالا بیاری!


♥ ♥

 

دلم جایی ، جا مانده است

                                                               نو آیا او را ندیده ای ؟

یادم می آدید در پی تو تند دوید !

صدایش کردم اما ...

نشنید او صدای مرا

و...

من منتظر مانده ام تا برگردد به ویرانه خویش.

 



نظرات شما عزیزان:

مينا
ساعت19:59---9 آبان 1391
سلام فاطمه جونم پاسخ:سلام؛ممنون شما هم لینک شدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهپنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, توسط F@teme
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.